welcome to my blog..welcome to my blog...welcome to my blog...please leave u comment..and follow me...if u don't want u can get out.....lolipopdecode.blogspot....

Thursday

I am human. I am not perfect

td ak bace seseowg punyerr stemnt kat fb..ak tau dy sndir some1....
perlu ke kite sndir owg yg kite x suke kat fb or any place??
even p0n x suke jgn le nak malukn owg laen.... ak tergin nak tau ape persn mase dy sndr some1 tu ek..
owg laen p0n ad maruah..cube bygkn klu kite ad kat tmpt owg yg kite sndir 2...mase 2 ape persan kite??
klu kite nak owg laen SAYANG , HORMAT kite..kite prlu wat dulu...
klu owg laen x cari gduh so jgn.....TLGLA  respct owg laen..jgn MALUkn owg laen...
so klu some1 tu pnh skitkn ati korg maafkn dy coz
I'm not the best servant of the Almighty God,
I'm not the best daughter,
I'm not the best friend,
I'm not the best leader,
I'm not the best follower,
I'm definitely no angel,
Who never does any wrong.


so ak arp owg 2 mntk maafla kat owg yg dy sndir 2...kite manusia biase yg ALLWAYS make mstake....
nabi p0n ampunkn umt apethle kite ni manusia biase......


mood : moge Allah swt mgampuni dosa owg i2 n memebri dy hidayt......